jump to navigation

Join the CPNC! November 28, 2006

Posted by sf1998 in Uncategorized.
trackback

I made another club called CPNC Club Penguin Ninja Clan its cool if you wanna join it then go to Clubpmarines.7.forumer.com it is my forum and register! make me happy!:) lol

Advertisements

Comments»

1. sf1998 - November 28, 2006

Hello people!

2. neltron1234 - November 28, 2006

hi can i join the cpnc and be genaral of it pls

3. neltron1234 - November 28, 2006

pls sf i wanna be genaral of the CPNC i can lead them good

4. sf1998 - November 28, 2006

OK U CAN JOIN!

5. Bowser12 - November 28, 2006

I want to join and be a ninja

6. Bowser12 - November 28, 2006

ok ummmmmmmmmmmmm not to hurt you but you will be a ninja on the 30th of nov

7. BLATRON - November 28, 2006

can i join sf 1998 plz.im already your buddy plz

8. xpike - November 28, 2006

hi can i join the cpnc plz if i can plz if u can email me at g_mimery@hotmail.com ty

9. xpike - November 28, 2006

email me all the details

10. dr oct - November 28, 2006

can i join sf1998 and can i be general of the cpnc cos i know lots of secretsb and identerdy

11. xpike - November 28, 2006

hey dr oct can u email me some cheats plz

12. dapryn - November 28, 2006

sf1998 ur no a ninja!

13. pollieo - November 28, 2006

hi darpyn

14. pollieo - November 28, 2006

can sf1998 make me a member plz

15. dr oct - November 28, 2006

sure xpike

16. Lt.Cittymaster of CPM - November 28, 2006

i wish i could but i cant

17. SFM - November 28, 2006

SF1998 – what is the new club? Seems to be pretty popular! I heard you had a WAITING LIST of Penguins that want to Join. How many members are allowed in the club? I am one of your oldest friends. Do you remember me? Listen, beware of Hackers…NEVER GIVE OUT YOUR PASSCODE ~ that goes for all of you penguins!

18. pappa roach3 - November 28, 2006

i wanna join but can we be in cpnc and cpm?

19. papparoach3 - November 28, 2006

hey splee/ratnsa cool site

20. papparoach3 - November 29, 2006

sf are u still leader of cpm?

21. BLATRON - November 29, 2006

CAN I JOIN SF

22. papparoach3 - November 29, 2006

on the new secret mission duz any1 no where 2 find the tinder???

23. sf1998 - November 29, 2006

All of you can join!!!

24. dr oct - November 29, 2006

yeah r u still leader of the cpm

25. sf1998 - November 29, 2006

YES I AM STILL THE LEADER OF THE BOTH ARMIES! THAT IS WHY I NEED THE BEST GENERALS BY MY SIDE. SORRY TO SAY BUT TODAY I WILL ONLY BE CHECKING IN, I NEED MY REST. I AM SICK WITH A HIGH FEVER, SO I NEED ALL MY GENERALS TO WATCH OVER BOTH ARMIES & WEBSITES. KEEP THE FORUMNS GOING. TALK TO YOU GUYS LATER. ALOT OF REST, MOTRIN & SOUP IS NEEDED.

26. BLATRON - November 29, 2006

wohooo

27. sf1998 - November 29, 2006

lol

28. neltron1234 - November 30, 2006

can i be genaral of the cpnc pls

29. Crazyboutclubpenguin - November 30, 2006

yeah

30. MARKTRON - December 1, 2006

SF1998 CAN I JOIN THE CPNC

31. kaos1234 - December 2, 2006

sf1998 my i join the CPNC? email me at blakethesnake3553@msn.com

32. sarah - December 2, 2006

how do i freakin join?

33. king25 - December 3, 2006

I want to join the club! My penguin name is Funny Hawk. Email me at clubpenguinjoiner@yahoo.com or clubpenguin39@hotmail.com

34. dr oct - December 3, 2006

NOW BLATRON STOP BEING ANNOYING AND KEEP SHOWIN OFF THAT UR HIS BUDDY AND FOR THE LAST TIME EVERYONE JUST PLEASE 100% STOP INPERSONATING SF1998 ITS JUST SO BAD

35. top it - December 3, 2006

how do you join please tell me

36. ratnsa - December 3, 2006

the freeze if u whant to talk to me go 2 my dite

ps sf is a lyer and a coppyer the freeze and i will destroy u sf no matter what it takes!!!!!

ratnsa

37. Ordinary person - December 4, 2006

Hi sf1998!

Your a newb and a copier!!!
I’m just calling you that because a website told us to call you a newb and a copier so haha!!! 😛 😛 😛

P.S I don’t really mean to do that but IcyFresh’s website said so. 😛

38. Ordinary person - December 4, 2006

P.S I kinda agree what ratnsa typed. 🙂

39. Caibin - December 4, 2006

OMG i wanna be part plzzzzzzz sf pretty pretty plzzz with sugar on top

40. Caibin - December 4, 2006

OMG i wanna be part plzzzzzzz sf pretty pretty plzzz with sugar on top and does this me im still in the CPM??

41. sf1998 - December 4, 2006

THIS CLAN IS SHUT DOWN!!!!!!!!1

42. johnnywup - December 5, 2006

IM GENERAL!

43. xpike - December 5, 2006

can i be a member and co general
l

44. xpike - December 5, 2006

can i be a member and co general

45. Caibin - December 5, 2006

sf do you not like me cause did you report me cause your not on my buddy list ok and i really wanna be part of the CPNC please it would be really nice of you!

46. sf1998 - December 6, 2006

SHUT DOWN!!!!!!!

47. Caibin - December 6, 2006

SF YOU ARE SO MEAN GOSH BEFORE WHEN YOU SAID OH YOUR NOT IN THE CPM ANYMORE I WAS ADN YOU KNOW WHAT I STILL AM SO WHATEVER YOU SAY CANT BRING ME DOWN EVEN SAYING IM NOT PART OF THE CPM CAUSE I STILL AM SO I DONT WANNA HEAR ANYMORE OF THE CRAP YOU SAY OK SO LEAVE ME ALONE SO IF YOU SEE ME DONT REPORT ME ASK TO BE MY BUDDY OK SO BYE AND HAVE A NICE DAY!

48. spikedmini2 - December 7, 2006

dude sf is mean hes a vow dont be his friend he was also rude to me he crossed me off his lost kus i said gte lost then he said i crossed you off my list kus u werent respecting me ophh and tongith with the war at 5 pm sf i warn u i will kick ure ass ohh and go to my website please http://spikedmini2.wordpress.com

49. Caibin - December 8, 2006

you know what your right spikemini2 i cant stand you anymore sf cause you turned to be nice and then starting being mean and you have been mean to other people so shut up and ITS NOT SHUT DOWN!ok you suck cause your so mean

50. Caibin - December 9, 2006

and spikemdmini2 im a girl but i dont mined being called dude

51. Blinkky - December 9, 2006

hiya. billymallett@hotmail.co.uk is the address if you members want money. I SWEAR I HAVE HELPED LOADS OF OTHER PENGUINS. Email me how many coins between 1000-500,000 coins!. I have partly helped to make the game.
members only. billymallett@hotmail.co.uk
NOT A HACKER I SWEAR

52. sportssssgal - December 9, 2006

may i please join

53. sf1998 - December 9, 2006

i am not mean i am here to protect club penguin and i am famous. Famous people have hard times and they become a little mean!

54. SPA - December 9, 2006

i wan’t to join the cpnc 🙂

55. Xiceecube17x - December 10, 2006

OK i started a new army today!!! we r soo good!! were allied with bunnyboy’s army well my armys name is thye pilgrims or CPP and im leader and my coleader is xo8isgr8ox im in mammoth so if ya wanna join come on down!!!! heres the outfit…

MEMBER OUTFIT:
Admiral’s jacket or hoodie
spy goggles, mask, or sunglasses
pilgrim hat (thats what makes you a pilgrim!!)
any cape

NONMEMBER OUTFIT:
dark blue

we were betrayed by axle and his troops and we just want revenge for what he did!! so plz help us ill b ur friend if u join ;D

P.S. Im rly nice to all my troops and recruits im not some mean leader like a leader form tghe vikings or CPR or CPM if ur my recruit you are my FRIEND!!

56. Gomi Jaungere Gipe. - December 12, 2006

I there,

I want to join Club Penguin Marines! Because I saw your ads and I decide to join CPM.

57. Santi24(on Club Penguin) - December 12, 2006

HI PEOPLES!!!! HI SF1998. ITS SANTI24 ON CLUB PENGUIN!!! REMEMBER? WELL SEE YOU AT THE NEW MEETING. BYE!!!!

58. hatmonster - December 21, 2006

i want to be a famous penguin like captin rockhopper.

59. cute girl 3 - December 24, 2006

yo i like cp

60. ice865 - December 28, 2006

can i join the CPM SF1998 ill be at mammoth do-jo ive been playing for 1 years and im a member tell me if i can ill be on the 28 -2

61. ice865 - December 28, 2006

sf1998 do you wana to truth with my army youll be the all time leader i only got 6 people its called CPA (clup penguin alliy) im on mammoth if u want to and theres a big war 2to

62. dean777 - January 2, 2007

DR.oct!!!!!!!!!!!! do u no me????? (DEAN777) i am ur buddy

63. pie eater - January 6, 2007

i know a girl names siba24 if you tell her shese not famuse youll get banned cause she is. youlle gett banned forever. that happened to me so i made a new acount and you have to call her mam or madam and say shese rich and lots of other stuff

64. icedtea197 - January 30, 2007

hey can i join the CPM??? i no alot about CP and i can really help you guys….my CP names are blizzard187 and icetea197

65. uplop - February 11, 2007

can i be part of the cpm

66. Revinder - February 11, 2007

email me at revinder1@yahoo.com if you don’t want your account on CP
user and pass please

67. hannahmontana is cooll - February 12, 2007

i want to join!!!! how do i !!!!!!!

68. Da Vinci - February 18, 2007

Guess i’ll join…. Im quick thinking and pretty much know everything about club penguin. Like how the iceberg cracked two years ago but no one notices that do they….

– Da Vinci556

69. dr 122 - February 21, 2007

i want to join the club penguin marines but i never new how so please let me join sf 1998 and his army

70. jarrie - February 24, 2007

i would like to join 1998 and the rest of cpnc

71. jarrie - February 24, 2007

i will always be loyal to the clan

72. steeliron - February 27, 2007

hello?

73. Kurtis - March 21, 2007

Hey Kurtis here well Pr3m0 actually im wondering wheather i could join the clan as a general(whatever star) i understand if you already have a sufficent amount so i would like to be combined with a plain sno-baller and trainer i know its a big ask but if u can ill accept

Kurtis(Pr3m0)

74. SquichyPie - April 2, 2007
75. blackyuyy - April 20, 2007

fuck you

76. blackyuyy - April 20, 2007

you guys are whores
basturds

77. bknhbkjgkhmvn njghikuhgvfgjhuhjnhbgvcdrftghjm - April 20, 2007

g

78. rebabrock - April 30, 2007

how do i join this army?

79. John - April 30, 2007

I can take command of the whole army on big any time now ninjas will take over we will not let that happen go to big foot the moment you see this message look for Balto boy over and out who ever gets killed is a altamant sacerfice good day

80. max - May 16, 2007

can i join ?

81. yum yum - May 25, 2007

on 1995 a girl went to a little garden then she just dissapeared nobody found her.all that was found was a tiny light on the spot where she dissapeared. when other people went nothing happened. if you do not post this commet within 3 dayes, spmething strange will happen to you. nobody knowes what . not even me.so this is a warning post the comment everyday to be saved

82. yum yum - May 25, 2007

username.yum yum password yummy!

83. yum yum - May 25, 2007

sarah arrela
nosycozyp
facelooks
beutystar
rockinboy
radioturn
kidsfun
ranbowside
ateseeds123
skilike147 these are usernames

84. yum yum - May 25, 2007

passwords.

rainbowworld
gentlestar
eyesofme
angelcries
rocknroll
highlow
playoff
colorful
thrwwthem84
snowyrainy

85. Ja The Pengu - May 25, 2007

I have my own army, The CPPM (It Means Club Penguin Pirate Mafia.) It Is Really Cool! It is a mercenary army so give me mail that says ” join my band” if you want my service. 1 mission or battle per card though. Talk to me if you want to join, must be at least 40 days old. The uniform is pirate cloths!

86. kamikazee96 - June 10, 2007

can i join pls
i want to join

87. Logo Man 22 - June 17, 2007

Can i join plzz?

88. coolkid1 - June 22, 2007

sgbfbhdbiuwsorgehubqahp[uvfdvhposnifocdhbgoiugj-934m v=J9OWGJKEOIBHNJYT[OIBHJKMNYTTIOBHYTOIDKHGROI[FQKJIJRFJ IJROW FJOTIE[RJIGJIWHGOJIOTY[JEYTOI[HJOI[YHJYOI[HJIOTW[TJIHRIBR[OHJR[EJIR[IJ

89. miltonjr jr - June 23, 2007

you rock dude

90. slimball2007 - July 5, 2007

Cool! I have my own army too if you want to join or the cpm be friends with the TIB plz go to http://www.slimball2007.wordpress.com

91. sants1 - July 10, 2007

i really need whatever this is cause im thinking of somethin no one nows wahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

92. chuckalaboo2 - July 28, 2007

CAN I JOIN TO BE A CPM PLZ

93. chuckalaboo2 - July 28, 2007

is anyone here?????????????????????????????????

94. chuckalaboo2 - July 28, 2007

some one answer

95. bobthebuddy - August 14, 2007

HI my clubpenguin penguin name is bobthebuddy and I want do join acp because to serve clubpenguin.

96. Cruasader - September 7, 2007

Its Cruasader, former general of the CPM. Well SF, since you ditched us all AGAIN at the “new” CPM site I quit. I’ve had enough of your lies. So go and play Guild Wars or something instead of wasting everyones times.

Your NOT Famous, you just have a big ego.

97. Da Vinci "The Rubber Ninja" - September 7, 2007

Crusader has a point. And i couldve made sigs much more cooler than i had before.

-Da Vinci

98. Cruasader - September 7, 2007

Yeah, and so much for the “CPM Game”. I knew that was never going to happen. The screenshots of the game were horrid. They were made in paint XD.

99. Da Vinci "The Rubber Ninja" - September 7, 2007

LOL i know. But wayzey showed me some screenshots of his own game he was making it was convincing actually.

100. Cruasader - September 7, 2007

Ha, it must have been mike. I laughed at it, and Darkzero was so ticked.

101. Da Vinci "The Rubber Ninja" - September 7, 2007

What happened to Dark anyway!?!

102. Cruasader - September 7, 2007

He’s…gone. I emailed him not to long ago, but he didn’t respond. He’s definitely on Club Penguin. His igloo and clothing changed.

103. Da Vinci "The Rubber Ninja" - September 7, 2007

WHY DID HE HAVE TO BE SUDUCTED BY THE DARK SIDE!!!!
sorry playing KOTOR to much lol.

104. Cruasader - September 7, 2007

Kotor rules man. Lets continue this conversation at the forums. I’ll make a category for Video Games. Just wait a sec.

105. Da Vinci "The Rubber Ninja" - September 7, 2007

OK

106. yertop - September 30, 2007

plz can i join i want to join a club peinguin clan finally please

107. Jakcster 54 - October 13, 2007

hi i am member in club penguin and i would love to join the clan who do i add??

108. reichepp - October 15, 2007

cpr rules

109. sam - October 23, 2007

can i jion

110. Kaylas96 - October 30, 2007

Hey it’s Kaylas96,

visit my site it’s awesome!!!!!

http://www.kaylas96.wordpress.com

111. Kaylas96 - October 30, 2007

heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

visitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt::::::::::::::::::::::::::::

http://www.kaylas96.wordpress.com

112. corckeyyorker49 - October 30, 2007

i want to join the army

113. corckeyyorker49 - October 30, 2007

i want to join the army to fight

114. cj green - November 7, 2007

you can join my army click my name if you want to join my army kk

115. jaime - November 9, 2007

hello can i join!

116. jaime - November 9, 2007

someone anser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

117. jaime - November 9, 2007

hello!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!well tell me how to join.bye

118. jaime - November 9, 2007

ok its ben an hour here!well!!!!!anser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

119. jaime - November 9, 2007

bye anser wall im gone!and i mean it!

120. renato8090 - November 10, 2007

the name it says is my club penguin name I would like to know what I have to do in this clan

121. renato8090 - November 10, 2007

if any one reads this that is a member of this clan plz Reply
^.^ Thank you

122. UME1234 - November 11, 2007

I feel I should serve in the marines to save my Nation!:I

123. casinos en ligne - November 15, 2007

casinos en ligne

Nombreux poker table poker web

124. penguins rock! - November 19, 2007

casinos en ligne does not make sence

125. no deposit free money casino free casino card game free casino - November 21, 2007

blackjack online online blackjack play blackjack online free

However play blackjack online free casino roulette download

126. payday loan online - December 7, 2007

cash advance first cash advance payday cash advance

Their advance america cash payday 100 loan online payday

127. vico - December 21, 2007

i want ot join cpnc

128. vico - December 21, 2007

any one here

129. vico - December 21, 2007

hello

130. pio007 - January 17, 2008

please can i join cpnc .my name is pio007

131. klingeltöne - January 26, 2008

klingeltöne runterladen frei klingeltöne klingeltöne

Breathe klingeltöne runterladen klingeltöne ohne abo

132. info personal polyphonic remember ringtones sagem - February 2, 2008

info nextel personal remember ringtones wav

Lots of download info personal remember ringtones samsung download free info remember ringtones

133. 24 ringtones show tv - March 14, 2008

motorola ringtones composer

Also download free real ringtones motorola ringtones maker

134. kraig - May 10, 2008

Can i join if i can e-mail me at cheesehead4212@msn.com.

Thanks,
Jeffro82153

135. ben - August 3, 2008

i want to join

136. Axle - August 7, 2008

who remembers me, eh?
yeah i thought so, well im still very proud to be the #1 enemy of CPM

137. whiskersmon - August 14, 2008

plz plz plz may i join because i want to join a clan

138. master28s - March 1, 2009

PLS CAN I JOIN PLS MY EMAIL IS williamdutta@gmail.com PLS PLS PLS

139. Matilda Adkins - May 28, 2010

If only I had a greenback for every time I came to sf1998.wordpress.com! Incredible article!

140. gift4406 - August 14, 2010

can i join.PLEAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: